فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: حمایت همه جانبه از تولید مجموعه تلویزیونی «مردان نادر» از اولویت‌های اصلی فرهنگی این نیرو است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع مسئولان استان بوشهر بیان کرد: استقلال، آزادی و عزت و اقتدار کشور را مدیون خون شهدا هستیم و برای حفظ و حراست از آن و ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده از تمام توان استفاده می‌کنیم.

او، از شهید نادر مهدوی و همرزمانش و ایثارگری رزمندگان اسلام در حوزه خلیج فارس به عنوان نماد و سند افتخار ملت ایران نام برد و افزود: همه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مردان نادر حوزه خلیج فارس هم در دوران دفاع مقدس و هم در دوران سازندگی و پیشرفت دستاورد‌های مهمی در سطح منطقه و بین الملل داشته‌اند.

 تنگسیری با قدردانی از مسئولان رسانه ملی برای تولید مجموعه تلویزیونی «مردان نادر»  از حمایت همه جانبه سپاه از تولید این مجموعه خبر داد.


بیشتر بخوانید


در این جلسه مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر هم گفت: این مجموعه تلویزیونی در مدت بیش از هزار دقیقه و در ۲۶ قسمت با مشارکت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسلامی و مرکز سیمای استان‌های رسانه ملی تولید و پخش می‌شود.

سید حسین ناظر افزود: در مجموعه تلویزیونی «مردان نادر» به ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام در حوزه خلیج فارس و در سه جبهه مبارزه با استعمار انگلیس، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم بعث عراق با محوریت علمدار خلیج فارس شهید نادر مهدوی و همرزمانش و همچنین دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه از بدو تاسیس تاکنون پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.