در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تمام تلاش خود را درجهت پیشگیری و رفع هرگونه آب گرفتگی انجام می دهیم

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: تمام تلاش خود را درجهت پیشگیری و رفع هرگونه آب گرفتگی، سیلاب و رفع لغزندگی در زمان بارش برف انجام می دهیم.

مسعود حمزه‌ای رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره نظارت این سازمان برای رسیدگی به مشکلات آب گرفتگی، اظهار کرد: سازمان بازرسی طی چند سال اخیر، ارزیابی، نظارت و پیگیری‌هایی درباره برف‌روبی و رفع مشکلات آبگرفتگی معابر، مسیل ها، رود دره‌ها و ... را آغاز کرد.

وی گفت: ابلاغ و پیگیری رفع کلیه پیام‌های ثبت شده شهروندان محترم در سامانه ۱۳۷، ابلاغ رفع موضوع ماموریت‌های اعزامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، برداشت‌های دوربین‌های کنترل ترافیک با موضوعات آبگرفتگی و آب ماندگی به شهرداران محترم مناطق ۲۲ گانه، از جمله  اقدامات پیشگیرانه سازمان بازرسی  در این رابطه بوده است.

حمزه‌ای ادامه داد: در بخش برف‌روبی نیز بر اساس وظایف مصوب سازمانی طی بخشنامه ابلاغی، سازمان بازرسی همه ساله عملکرد واحد‌های مختلف شهرداری تهران را در ۳ گام قبل از شروع فصل بارندگی برف، زمان بارش برف و پس از پایان فصل زمستان، مورد ارزیابی و سنجش قرار داده و گزارش جامع و کاملی از اقدامات مثبت، نقاط ضعف به شهردار تهران ارائه می شود.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه در بخش برفروبی کاستی‌ها و نقاط ضعف موجود در سالیان قبل به حداقل ممکن رسیده است،یادآور شد: امسال با شروع بارش نزولات آسمانی، سازمان بازرسی شهرداری تهران با کمک و همراهی تمامی نیرو‌های اجرایی تمام تلاش خود را درجهت پیشگیری و رفع هرگونه آب گرفتگی، سیلاب و رفع لغزندگی در زمان بارش برف انجام می دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار