برپایی نمایشگاه حریم حرم و حضور سفیران کریمه در مراکز درمانی قم از جمله برنامه‌‌های سالروز رحلت شهادت گونه بانوی کرامت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام محمدرضا انصاری، مسئول واحد خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س)اظهار کرد: در روز رحلت حضرت معصومه (س) سفیران کریمه شامل چند خادم و یک مداح به همراه پرچم متبرک آستان مقدس به بیمارستان‌ها و منازل خانواده شهدای سلامت و طلاب جهادی برای اهدای متبرکات و روضه خوانی و مداحی خواهند رفت.

او افزود: همچنین ۵ منطقه در قم تدارک دیده شده است که مادحان اهل بیت علیهم‌السلام در این مناطق به روضه خوانی و مداحی سیار می‌پردازند که این مناطق عبارت از انتهای نیروگاه، شاه ابراهیم، خلجستان، بلوار پیامبر اعظم و بلوار ۱۵ خرداد می‌شود.

مسئول واحد خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) ادامه داد: در روز رحلت حضرت معصومه (س) نمایشگاه دائمی حریم حرم که در پارکینگ شرقی حرم مطهر واقع شده است با اختصاص هشت غرفه ویژه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ شب به صورت یکسره به تبیین ابعاد زندگانی این بانوی کریمه می‌پردازد.

او گفت: علاوه بر این نمایشگاه، دیوار نگاره‌های صحن صاحب الزمان(عج)نیز با به نمایش گذاشتن ۲۳ طراحی هنری پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) و زندگانی ایشان به استقبال سالروز رحلت شهادت گونه کریمه اهل بیت(س)می رود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار