کمال ثریا اردکانی گفت: با توجه به شیوع کرونا خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س)به نیابت از مردم دیگر کشورها زیارت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، کمال ثریا اردکانی،رئیس اداره امور بین الملل حرم بانوی کرامت در گفت وگویی اظهار کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت  حضور زائران خارجی ، خادمان حرم حضرت معصومه (س) با پرچم کشور‌های مختلف  اقدام به زیارت نیابتی از طرف مردم آن کشور‌ها می کنند.

او ادامه داد: از این حرکت نمادین که با عنوان «به نیابت از شما» انجام می شود یک کلیپ کوتاه به زبان‌های مختلف دنیا از جمله عربی، ترکی، انگلیسی، اردو، تایی، اسپانیایی و … تولید شده است که در فضا‌های مجازی از جمله صفحات آستان مقدس منتشر خواهد شد.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت افزود: در سالروز وفات حضرت معصومه (س) زیارت‌نامه ایشان به صورت زنده به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو، تایی و اسپانیایی در حرم مطهر خوانده و در شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد.

او بیان کرد: همچنین در سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علی‌ها مراسم ختم مجازی قرآن کریم در اینستاگرام آستان مقدس برگزار خواهد شد و افرادی که در صفحه ختم قرآن کریم پیام بگذارند به منزله ثبت نام خواهد بود و به هر نفر یک جزء قرآن داده می‌شود تا به این صورت حداقل یک ختم قرآن برای حضرت معصومه(س) برگزار شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار