بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی Galaxy A02 را با باتری ۵ هزار میلی آمپری HQ-50S وارد بازار کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی Samsung Galaxy A02 ظرفیت ۱۶ گیگابایت که به تازگی معرفی شده نسخه بروزرسانی شده گوشی Samsung Galaxy A01 ولی با مشخصاتی متفاوت‌تر است. پس از عرضه و فروش موفق گلکسی A01 حالا نوبت به نسخه جدید این خانواده یعنی A02 است که مشخصاتی بروزتر نسبت به مدل قبلی خود دارد. این گوشی از دوربین پشتی ۲ گانه با سنسور ۱۳ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل بهره می‌برد.

گوشی جدید شرکت سامسونگ همچنین دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. باتری استفاده شده در این گوشی ۳ هزار میلی‌‌آمپر است که با توجه به مشخصات معقول به نظر می‌رسد. گوشی گلکسی A02 شرکت سامسونگ از ۲ گیگ رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد. از ویژگی‌های خاص این تلفن می‌توان به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی، پردازنده هشت هسته‌ای، باتری لیتیوم‌یونی و سیستم عامل اندروید ۱۰.۰ اشاره کرد.


بیشتر بخوانید


مشخصات دقیق باتری Galaxy A02

اسناد موجود در وب سایت CPQD نشان می‌دهد که Galaxy A02 با باتری HQ-50S، که در TUV Rheinland با ظرفیت معمولی ۵ هزار میلی آمپر ساعت و ظرفیت نامی ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ذکر شده است، عرضه خواهد شد. انتظار می رود که Galaxy A02 در برخی از بازارها با نام Galaxy M02 به فروش برود.

پایگاه داده هیچ مشخصات دیگری از Galaxy A02 را شامل نمی‌شد، اما شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند با نمایشگر ۵.۷ HD + و در مجموع سه دوربین ارائه می شود. یک دوربین ۸ مگاپیکسل در جلو و یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل در دوربین با حسگر عمیق ۲ مگاپیکسلی بهم پیوسته است. هنوز هیچ خبری از سامسونگ در مورد گلکسی A02 وجود ندارد، اما با دیدن نحوه معرفی مدل قبلی آن یعنی گلکسی A01 در اواسط دسامبر سال گذشته، می توان انتظار معرفی Galaxy A02 در سال جاری را نیز داشت.

گوشی Galaxy A02

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار