رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: مراکز تعویض پلاک در شهرستان‌های قرمز استان از امروز (شنبه ۱ آذر) تا اطلاع بعدی تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : تصمیم تعطیلی مراکز تعویض پلاک در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا جهت پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری اتخاذ شده است.

او از شهروندان درخواست کرد: از مراجعه به مراکز تعویض پلاک در شهر‌های قرمز استان اجتناب کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، سنقر و کلیایی، سرپلذهاب، هرسین، جوانرود و صحنه در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارند.

 شهرستان‌های اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر، قصرشیرین و گیلانغرب در وضعیت نارنجی بیماری قرار دارند و شهرستان دالاهو هم در وضعیت زرد قرار دارد .

دستگیری سارق اماکن دولتی در پوشش لباس شهرداری

درعملیات ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه سارق اماکن دولتی در پوشش لباس شهرداری دستگیر و به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با اعلام گزارش‌هایی از سرقت از اماکن دولتی در سطح شهرستان کرمانشاه بررسی موضوع و دستگیری سارق بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: عوامل تجسس کلانتری ۱۷ بعثت با استفاده از منابع و مخبرین و انجام تحقیقات میدانی متوجه فردی می‌شوند که با پوشش لباس شهرداری مخازن فلزی زباله و دیگر تجهیزات شهرداری را به سرقت می‌برد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به دستگیری سارق در زمان سرقت افزود: فرد دستگیر شده در کلانتری در بازجویی به ۸ فقره سرقت تجهیزات و وسایل شهرداری و اماکن دولتی و خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی می‌گردد.

انبار احتکار کالا در سرپل ذهاب شناسایی شد

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از شناسایی یک انبار احتکار کالا و کشف ۲ ریال خبر داد.

منوچهر رضایی گفت: در راستای مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرساتن با انجام کار اطلاعاتی از خبر‌هایی مبنی بر وجود یک انبار احتکار در شهر سرپل ذهاب مطلع شدند.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب ضمن اشاره به رصد دقیق اطلاعاتی و شناسایی این انبار در یک مغازه آرایشی و بهداشتی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی به بازرسی از انبار پرداخته و ۶ هزار قلم مایحتاج مردم از جمله برنج، پودر لباس شویی، قند، چایی، روغن، ماکارونی و ... احتکار شده را کشف کردند.

رضایی ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص و معرفی وی به مراجع قانونی ادامه داد: کارشناسان ارزش این محموله را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب با بیان اینکه اقلام کشف شده تحویل سازمان "صنعت، معدن و تجارت" قرار گرفت گفت: شهروندان هرگونه اطلاعات در خصوص انبار‌های احتکار و قاچاق را با تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.