رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: از شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون ۱۲۳۹۹ جواب مثبت تست PCR آزمایشگاه در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان شناسایی شدند که از این تعداد ۸۸۱۰ نفر به صورت سرپایی و سه هزار و ۵۸۹ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، در مجموع ۱۸۹ مورد جدید مثبت در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه ثبت که از این تعداد، ۱۴۸ بیمار جدید به صورت سرپایی شناسایی و ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: از دیروز تا امروز ۳۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند که با این احتساب مجموع بیماران بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۲۸۵۷ نفر رسید.

او تصریح کرد: در حال حاضر ۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش ICU کرونا بستری و تحت مراقبت ویژه قرار دارند و متاسفانه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۵۰۲ نفر فوت شدند.

دکتر دانایی با اشاره به اینکه استان سمنان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: شهرستان‌های دامغان، سمنان و گرمسار در وضعیت قرمز و شهرستان‌های سرخه، مهدیشهر و آرادان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار