در اولین روز اجرای طرح محدودیت های کرونایی در کرمانشاه، بازاریان همراهی نسبتا خوبی داشتند و به گفته رئیس اتاق اصناف کرمانشاه نزدیک به ۹۰ درصد واحد‌های صنفی کرمانشاه محدودیت‌های کرونایی را رعایت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از مشارکت خوب اصناف کرمانشاه در محدودیت‌های کرونایی که از امروز (اول آذر) آغاز شده خبر داد و گفت : ۹۰ درصد واحد‌های صنفی مقررات را رعایت کردند.

او گفت : در حال حاضر فقط واحد‌های صنفی ضروری مانند قصابی‌ها، خبازی‌ها، مراکز عرضه مرغ و گوشت و محصولات پروتئینی، سوپرمارکت‌ها و مشاغل خدماتی که مرتبط با مایحتاج مردم است فعالیت دارند و مابقی صنوف تعطیل هستند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از وجود نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی در کرمانشاه یاد کرد و افزود: بخش عمده این واحد‌ها جزو مشاغل غیرضروری هستند و باید فعالیت خود را در این دو هفته تعطیل کنند.

ساسانی ادامه داد: همراهی خوبی واحد‌های صنفی کرمانشاه در نخستین روز اجرای طرح داشتند . اگرچه مغازه‌داران در شرایط کنونی با مشکلات اقتصادی متعددی مواجهند، اما برای حفظ جان مردم فعالیت خود را تعطیل کرده‌اند.

او گفت: درباره واحد‌های صنفی غیرضروری محدودی که در روز نخست اعمال محدودیت‌های کرونایی همراهی نداشتند نیز فعلا رویکرد ما تعاملی خواهد بود و از آن‌ها درخواست می‌کنیم محدودیت‌ها را رعایت کنند. البته ادامه این رویکرد به وضعیت روز‌های آتی و اینکه بازاریان چقدر همراهی داشته باشند، بستگی دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.