مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرمانشاه از آماده باش ۱۲۰ آتش نشان در پی تشدید بارش‌ها در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ احسان سهیلی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرمانشاه با اشاره به شروع فعالیت موج جدید بارشی از دیروز در سطح استان گفت : در پی فعالیت این موج شاهد بارش‌های گسترده در سطح استان و شهر کرمانشاه هستیم و در همین راستا آتشنشانی کرمانشاه به حالت آماده باش ویژه درآمده است.

او گفت : نیرو‌های آتش نشانی در طول سال آماده باش هستند، اما در شرایط بارندگی با آماده سازی تجهیزات آبگیری در شرایط آماده باش ویژه قرار می‌گیرند.

سهیلی افزود: هم اکنون ۱۲۰ آتش نشان در سطح شهر کرمانشاه در حال آماده باش هستند و از نیرو‌های شیفت استراحت هم استفاده کرده ایم.

او افزود: تاکنون بیش از ۴۰ ماموریت شامل کمک به خودرو‌های گرفتار در آب و رفع آبگرفتگی منازل در سطح شهر انجام شده و نیرو‌ها همچنان مشغول فعالیت هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرمانشاه با اشاره به پراکندگی آبگرفتگی‌ها در سطح شهر ادامه داد: این میان بیشترین آبگرفتگی منازل مربوط به شهرک‌های دولت آباد، جعفرآباد و آریا شهر بوده است.

سهیلی گفت: در کنار تجهیزات موتورپمپ و کف کش، خودرو‌های آتش نشانی با یدک کش هم به حالت آماده باش هستند تا سریعا خودرو‌های گرفتار در آبگرفتگی‌ها را بیرون بکشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.