رئیس انجمن سونوگرافی و رادیولوژی همدان تاکید کرد: مراجعه‌کنندگان به مراکز رادیولوژی و سونوگرافی، وسایل شخصی استرلیزه همراه خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر علی‌احسان صالح,رئیس انجمن سونوگرافی و رادیولوژی همدان اظهار کرد: تلاش ما بر این است که در مراکز رادیولوژی و سونوگرافی، نوبت‌دهی ها به صورتی باشد که فواصل اجتماعی را رعایت کنیم و حداقل ازدحام را در این مکان‌ها داشته باشیم.

او افزود:مواد لازم برای ضدعفونی و تنظیف در سراسر استان همدان برای این مراکز تهیه شده است و فعلاً هزینه‌ای بابت این مسئله از مراجعان دریافت نمی‌شود.

رئیس انجمن سونوگرافی و رادیولوژی همدان ادامه داد: سازمان نظام پزشکی، تعرفه‌ای در رابطه با تهیه لوازم بهداشتی تعیین کرده است اما هنوز در همدان این هزینه، برای مراجعان درنظر گرفته نمی‌شود.

دکتر صالح خطاب به مراجعان این مراکز توصیه کرد: هم استانی‌های عزیز، برای مراجعه به مراکز سونوگرافی و رادیولوژی حتماً وقت بگیرند، حضور به موقع داشته باشند و همراه خود را به داخل محوطه درمانی نیاورند.

او تأکید کرد: بهتر است افراد هنگام مراجعه به این مراکز وسایل شخصی استرلیزه مانند ملحفه پارچه‌ای همراه خود داشته باشند تا تولید زباله کمتر شود و خودشان هم ایمن بمانند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.