اکیپ نظارت و بازرسی فرمانداری همدان از ۳۵ مطب و مرکز تشخیص طبی در این شهر بازدیدکرد.

پلمب در انتظار پزشکان و مراکز درمانی متخلفبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با هدف نظارت بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تشخیص طبی، خدمات پاراکلینیکی و مطب پزشکان اکیپ نظارتی فرمانداری همدان بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز نظارت می‌کند.

روز گذشته مطب پزشکان و مراکز تشخیص طبی در ساختمان‌های پزشکی شفا، خاتم الانبیاء، دی، سینا و دکتر بصیری مورد بازدید این اکیپ قرار گرفت و اخطار رفع نواقص به تعدادی از پزشکان ابلاغ شد تا حداکثر طی ۷۲ ساعت نسبت به رفع موارد مذکور اقدام کنند.

افشاری فرماندار شهرستان همدان در این باره گفت: مطب‌ها، مراکز سونوگرافی و آزمایشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.

او با اشاره به اینکه شهرستان همدان در وضعیت قرمز کرونائی قرار دارد بیان کرد: متاسفانه علیرغم همه هشدار‌ها مطب‌ها، مراکز سونوگرافی و آزمایشگاه‌ها کمترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دارند.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه با تاکید بر اینکه اغلب پزشکان زنان، قوانین پیشگیری از کرونا را رعایت نمی‌کنند، افزود: یکی از عوامل شیوع کرونا در میان زنان خانه‌دار حضور در مطب پزشکان زنان است.

افشاری در ادامه افزود: درصورت حضور بیش از ۵ نفر و یا  رعایت نکردن فاصله اجتماعی، این اماکن پلمب خواهند شد.

او با تاکید بر اینکه نباید بیماران در مطب تجمع داشته باشند، گفت: زمان تعیین‌شده برای هر بیمار باید زمان ویزیت پزشک باشد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.