سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) مهران مطرح کرد;

راه اندازی بخش ایزوله ۲ بیمارستان امام حسین (ع) مهران

محمودی از راه اندازی بخش ایزوله تنفسی۲ در بیمارستان امام حسین (ع) مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ایرج محمودی سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) مهران با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا و بیماران بستری در شهرستان مهران گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران بستری، بخش ایزوله تنفسی ۲ در بیمارستان امام حسین (ع) شهر مهران راه اندازی شد.

او با اشاره به افزایش مبتلایان و پیش‌بینی‌های لازم در این راستا اظهار کرد: بخش ایزوله تنفسی ۲ با تعداد ۲۲ تخت مجهز، با ارائه خدمات درمانی توسط متخصصین عفونی، بیهوشی و داخلی مستقر در بیمارستان جهت انجام خدمات به بیماران کرونایی راه اندازی شده است.

سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) مهران با تاکید بر اینکه این بخش آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی شهرستان مهران می‌باشد، افزود: در بخش ایزوله تنفسی ۱۴ بیمار بستری هستند که دو نفر آن‌ها تحت دستگاه ونتیلاتور ودستگاه تنفس مصنوعی می‌باشند.

او بیان کرد: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان بستری هستند، نیاز به تخت‌های بیشتر احساس شد و توانستیم به لطف خدا این بخش را که خواسته به حق مردم شهرستان می‌باشد به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.