فرمانده انتظامی شهرستان بروجن گفت: خودرو‌های متخلف در محدودیت‌های کرونایی با پلاک غیربومی به مبلغ یک میلیون تومان و خودرو‌های با پلاک بومی به میزان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ مسلم احمدی فرمانده انتظامی بروجن اظهار داشت: از فردا شنبه اول آذرماه از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح تردد خودرو‌ها و وسایط نقلیه در معابر شهری شهرستان از طریق گشت‌های راهنمایی و رانندگی و انتظامی و همچنین دوربین‌های نظارتی کنترل خواهد شد.

او افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان بروجن و اِعمال محدودیت تردد در مدت زمان مذکور، خودرو‌های متخلف با پلاک غیربومی به مبلغ یک میلیون تومان و خودرو‌های با پلاک بومی به میزان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.


بیشتر بخوانید


احمدی اضافه کرد: هدف از اِعمال محدودیت‌های جدید، حذف تردد‌های غیرضرور به منظور کاهش چرخش خانوادگی و فامیلی کرونا و جلوگیری از افزایش آمار افراد مبتلا و فوتی‌های ناشی از کرونا است.

او ادامه داد: کنترل تردد خودرو‌ها و وسایط نقلیه با پلاک‌های بومی و غیربومی و برخورد با رانندگان متخلف از فردا شب ساعت ۲۱ در معابر شهر‌های شهرستان بروجن (بروجن، گندمان، بلداجی، فرادنبه، سفیددشت و نقنه) به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های راهنمایی و رانندگی، انتظامی و دوربین‌های نظارتی قرار خواهد گرفت.

احمدی گفت: اِعمال جریمه ناشی از تردد‌های ضروری و اورژانسی در ساعت اعلام شده (۹ شب تا ۴ صبح) پس از احراز هویت و ارائه مستندات لازم رفع اثر خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار