سر مربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره دیدار این تیم مقابل ماشین سازی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری بعد از بازی با تیم ماشین سازی تبریز اظهار کرد: هفته اول ۲ امتیاز از ما گرفتند و امروز هم همینطور. ما برای گرفتن ۳ امتیاز به تبریز آمده بودیم، اما متاسفانه شوک عجیبی دقیقه یک به ما وارد شد. بازیکن ما با دست هیچ فشاری به مهاجم تیم ماشین سازی وارد نکرد. در بازی مقابل فولاد ۲ امتیاز از ما گرفته شد که با این ۲ امتیاز، مجموع امتیازاتی که داوری از ما گرفته ۴ امتیاز است.

او ادامه داد: متاسفانه به خاطر غیبت تماشاچیان، قهرمان اصلی لیگ برتر داوران هستند. این برخورد طبیعی بود و بازیکن ما به بازیکن تیم حریف نیرویی وارد نکرد که حق آن کارت قرمز و اخراج باشد. هفته قبل می‌توانستند داورانی که بازی ما را قضاوت کردند محروم کنند، اما این کار صورت نگرفت. هیچ شخصی حرف ما را گوش نمی‌کند و ما نمی‌دانیم که مشکل خود را به فدراسیون بگوییم یا به کمیته داوران. داور کنار پرچمی نزد، اما به یک باره داور وسط خطا گرفت و محمد زاده را اخراج کرد.

سرمربی ذوب آهن در پایان افزود: داوران کوچکترین هماهنگی با یک دیگر ندارند. بازیکنان ما ۹۵ دقیقه خوب بازی کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار