رئیس پلیس راه لرستان گفت: محدودیت و ممنوعیت‌هایی از ساعت هشت صبح شنبه یکم آذر ماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی در مبادی ورودی و خروجی سطح لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سرهنگ مصطفی دالوند رئیس پلیس راه لرستان روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: ورود و خروج کلیه خودرو‌های شخصی با پلاک بومی از شهرستان‌های قرمز به دیگر شهرستان‌های کشور، همچنین ورود کلیه خورد‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان‌های قرمز ممنوع است.

او ادامه داد: نحوه اجرای طرح در شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی به این صورت است که ورود کلیه خودرو‌های شخصی با پلاک بومی از شهرستان‌های نارنجی به سایر شهر‌ها ممنوع؛ همچنین ورود کلیه خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهر‌های نارنجی ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه لرستان با اشاره به نحوه اجرای طرح محدودیت‌های عبور و مرور در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد بیان کرد: ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به شهرستان‌های دارای وضعیت زرد عادی است، همچنین خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های دارای وضعیت زرد عادی خواهد بود.

دالوند ادامه داد: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا نحوه اعمال قانون در صورت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان‌های نارنجی در هر ۲۴ ساعت مبلغ ۵۰۰ هزار تومان با کد ۲۱۷۷ اعمال می‌شود و در صورت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به شهرستان‌های با وضعیت قرمز در هر ۲۴ ساعت مبلغ یک میلیون تومان با کد ۲۱۸۱ خواهد بود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.