رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله از پلمب چهار باشگاه ورزشی این شهرستان به دلیل فعالیت پنهانی و نقض مصوبه ستاد مدیریت کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،امین احمدپور رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: چهار باشگاه ورزشی این شهرستان به دلیل فعالیت پنهانی و نقض مصوبه ستاد مدیریت کرونا با حکم دادستان پلمب شدند.

امین احمدپور  اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا فعالیت تمامی باشگاه و سالن‌های ورزشی به دلیل شیوع گسترده این ویروس تا اطلاع ثانونی ممنوع است.

او اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان شهرستان سلسله به منظور مقابله با موج سوم شیوع ویروس کرونا، کارگروه ویژه‌ای را با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان و هیات‌های ورزشی تشکیل داده است.

  رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله افزود: مطابق مصوبه‌های ستاد مدیریت کرونا شهرستان، جلوگیری از برگزاری آیین عروسی، و ارائه خدمات آرایشگاه‌های زنانه و گل فروشی‌ها به زوج‌های برگزارکننده مراسم به ورزش و جوانان محول شده است.

احمدپور با اشاره به انجام ۹۳ مورد بازرسی از این اصناف طی هفته گذشته عنوان کرد: ۴۰ واحد تذکر گرفته اند و در صورت تکرار تخلف پلمب می‌شوند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
ولله باشگاههای خرم اباد فعالیت دارن. میرن داخل درو میبندن. من دو نمونه سمت علوی دیدم. داخلن و پر از ادم ولی در بسته است.