فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق شبکه هوایی در حین سرقت و کشف ۱۵ فقره سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم‌های برق شبکه هوایی در شهر کرمان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ با افزایش گشت زنی هدفمند در نقاط جرم خیز به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

اوافزود: متهمان با مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند، ولی در نهایت با سرعت عمل ماموران دستگیر و برای بازجویی به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ فداء با اشاره به کشف قیچی آهن بر و مقداری سیم برق مسروقه از خودرو این سارقان، ادامه داد: در بازجویی‌های تخصصی پلیس سارقان چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و به ۱۵ فقره سرقت سیم‌های برق شبکه هوایی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی تصریح کرد: شهروندان  با رعایت توصیه‌های پلیس می توانند نقش بسزایی در پیشگیری از جرایم خصوصا سرقت داشته باشند و با اطلاع رسانی به موقع خاموشی‌های برق نقشی مهم در دستگیری سارقان وهمچنین کاهش آمار سرقت داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.