فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در هفته بسیج در این شهر توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ سیداکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج با اشاره به شعار امسال "بسیج، پیشروی خدمت و امیدآفرین" گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج بزرگترین شبکه اجتماعی، فرهنگی و نظامی در دنیا و حرکتی بی نظیر و متکی به اندیشه‌های انقلاب، اسلامی است که از متن جامعه و خانه‌های مردم و به ابتکار امام راحل جوشید.

او افزود: مجموعه بسیج نهادی مردمی و انعطاف پذیر در مشکلات و حوادث مختلف از ساخت خانه محرومان تا خدمات بهداشتی و ضدعفونی و … است که بنا به اقتضای جامعه خدمات خود را ارائه می‌دهد و در شرایط خاص به سرعت وارد عمل و خدمت به مردم می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان رشت اظهار داشت: تاکنون ۴ مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در سطح رشت با اهدای بسته‌های معیشتی برگزار شده است.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه در هفته بسیج این رزمایش به صورت روزانه در حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان رشت برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج در مناطق مختلف رشت تقدیم مردم نیازمند می‌شود.

او ادامه داد: سپاه ناحیه مرکزی رشت به صورت پایلوت در یک محله، پیشگام در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در بحث تب سنجی و توصیه‌های بهداشتی است که پیش از آغاز هفته بسیج خدمات خود را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت تصریح کرد: ویزیت رایگان در هفت محله رشت با عنوان طرح جواد الائمه (ع)، افتتاح و تحویل ۱۰ واحد مسکن محرومان برای مددجویان کمیته امداد و با توجه به اینکه بسیج مولود مسجد است، افتتاح ۱۵ پایگاه مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد//م
۱۴:۵۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
مامثلازیر پوشش کمیته امدادیم اما خداشاهده از ابتدای کرونا تاالان هیچکس هیچ نوع بسته حمایتی و میشتی بما نداده نه توی کمیته امداد نه درب خونه معلوم نیست به کیا میدن