صدا و سیمای مرکز آبادان در خط مقدم مبارزه با بحران ویروس کرونا، برای شکست کرونا تلاش می کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ناصر بهرام مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان با بیان اینکه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر در محدوده نارنجی بحران کرونا قرار دارند و تا کنون شیوه نامه مشخص و واحدی مبنی بر چگونگی اعمال محدودیت‌ها اعلام نشده است گفت: شبکه آبادان به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان خود در برنامه‌های مختلف به ارزیابی شرایط حاکم بر منطقه و سنجش نمودار رشد کرونا می پردازد و  توصیه های ضروری و لازم را با حضور کارشناسان ارائه می کند.

او افزود: در چهار حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی برنامه های متفاوتی تدارک دیده شده که در قالب ویژه برنامه های شاخص و یا در خلال برنامه های روزانه به مخاطبان تقدیم می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: در حوزه سیما برنامه های بازتاب، سرتون سلامت، نسیم بهمنشیر، شب های اروند و خانه آفتابی و در حوزه صدا برنامه های ساعت سلامتی، صبح اروند و فیدوس به صورت مداوم به اطلاع رسانی و ارائه هشدارهای مراقبتی درباره بحران کرونا می پردازند.

بهرام اضافه کرد:بخش های خبری رادیو و تلویزیون نیز در ساعات مختلف آخرین خبرها و اوضاع منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان را منعکس می کنند.

مدیر کل صدا و سیما مرکز آبادان همچنین پیشنهاد داد شهروندان برای دریافت اطلاعات لحظه ای و آخرین خبرهای ستاد کرونا، زیر نویس های شبکه آبادان را دنبال کنند و به صفحات مجازی این شبکه به پیوندند.

ناصر بهرام ادامه داد: #استفاده_از_ماسک_کافی_نیست#کرونا_تمام_نشده، #همه_برای_ایران و #برای_کاهش_تلفات_در_خانه_بمانیم از جمله پویش هایی است که در معاونت فضای مجازی به منظور هم صدایی با هموطنان در حال همرسانی و تبلیغ است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.