دبیرکل عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد آتش‌بس گروه‌های عراقی با نیرو‌های آمریکایی همزمان با پایان انتخابات آمریکا پایان می‌یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد آتش‌بس گروه‌های عراقی با نیرو‌های آمریکایی همزمان با پایان انتخابات آمریکا پایان می‌یابد.

قیس الخزعلی گفت: «آتش‌بس پایان می‌یابد، زیرا شروط آن محقق نشده است.»

دبیرکل عصائب اهل الحق با بیان اینکه «حق کامل در مقابله نظامی با نیرو‌های خارجی تثبیت می‌کنیم»، گفت: «تهدید آتی ترکیه از تهدید‌های آمریکا شدیدتر، بزرگتر و خطرناکتر است.»

قیس الخزعلی گفت: «طی مرحله آینده صدای عثمانی اردوغانی که خواستار حق ترکیه در شمال عراق است را خواهیم شنید.»

وی افزود: «مصلحت ایجاب کرد تا یک نخست‌وزیر شیعی سکولار اسلامی غیر مرتبط با ایران و نزدیک به آمریکا و کشور‌های حاشیه خلیج فارس بر سرکار بیاید.»

پیروزی بایدن خیری برای عراق و منطقه ندارد

وی با بیان اینکه پیروزی بایدن خیری برای عراق و منطقه ندارد، گفت: «ترامپ خارج از سیاست‌های آمریکا عمل کرد و پیروزی بایدن به معنای بازگشت سیاست‌های آمریکا به چارچوب‌های مشخص با منطق‌های خاص خود است.»

دبیر کل گروه مقاومت "عصائب اهل الحق" افزود: «سیاست آمریکا خواهان خیر و خوبی برای عراق و منطقه نیست و فقط به دنبال تامین امنیت استراتژیک اسرائیل است. برخی رژیم‌ها در منطقه و در رأس همه عربستان که از ترامپ استفاده می‌کردند از شکست او ناراحت هستند.»

الخزعلی گفت «سلاح گروه‌های مقاومت یک هدف و دلیل مشخص دارد، و به محض از بین رفتن هدف، سلاح نیز از بین می‌رود» و افزود: «قانون اساسی عراق اجازه نمی‌دهد هیچ پایگاه نظامی جز با موافقت پارلمان در کشور تاسیس شود. جنایت‌هایی که نیرو‌های آمریکایی انجام داده‌اند باید طبق قوانین عراق برخورد شوند.»

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
حالا خیلی خوشحال هستید که یک نخست وزیز شیعی سکولار غیر مرتبط با ایران و همراه با امریکا و حکام مرتجع عرب حاشیه خلیج فارس روی کار امده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
خوب کاری کردند!؟! جنگ ودشمنی بس است!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی فداکار
۰۹:۴۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
همش حرف الکی می زنن یارو اومده توخونت بالا سر زن و بچت بعد میگی ی روزی ی کاری میکنم خوب الان بزن ما هم هستیم فقط کافی بگی هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی تا ما خودمونو برسونیم دیگه اینکارو که میتونی بکنی... حرف نزنید گوشمون از حرف بیخود پره عمل کنید عمل. مرد باشید. کرد (کورد با غیرت) باشید.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
چی شد دوباره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
چی گفت ؟ چی شد ؟
طرف ایرانه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
حیف وصدحیف ازتکراروتکراروتکرار مظلومین ایران ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
درودبرمقاومت رحم به این تروریستهای آمریکایی وغربی نکنید خداباشماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
بس کنید بابا سرمایه های ملی ایران رو دارن به فنا میدن با این همه جنگ طلبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
هیچ منطقی اجازه نمی دهد کشوری مثل آمریکا که در کارنامه اش هم استفاده از بمب اتم هست و هم غالب کودتاها علیه دولت های مردمی زیر سر اوست و سابقۀ استعماری و استثماری اش بر کسی پوشیده نیست از آن طرف دنیا بیاید در کشورهای منطقه پایگاه نظامی بزند و افراد و قوانین مورد نظر خود را بر آن کشورها تحمیل کند ، باید این وضعیت تغییر کند و ملت ها و کشورها از زیر سلطۀ ظالمانۀ این فرعون زمان رهایی یابند و باید تا پای جان در مقابل چنین ظلمی ایستاد و خوشا به حال کسی که در این راه به شهادت برسد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
این ها تروریست های خطرناکی هستند
آخرین اخبار