سرهنگ مجید علی‌پور گفت: به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیح بقیه الله شیراز ۵ هزار بسته حمایتی میان اقشار آسیب پذیر در شیراز توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مجید علی پور در جمع خبرنگاران از بسیج به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزنده انقلاب یاد کرد و افزود: تاریخ بسیج روشن و پرافتخار است و همواره در عرصه‌های مختلف به خدمت‌رسانی به جامعه با نگاهی ایثارگرایانه پرداخته است.

او حضور بسیج در دوران هشت ساله دفاع مقدس را سرنوشت ساز قلمداد کرد و اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی رویکرد دشمنان از خاکریز‌های نظامی به تهاجمات فرهنگی و اجتماعی تغیر کرد و نیروی مخلص بسیج نیز به موازات آن با نیرو‌های متخصصی که برآمده از متن جامعه و مردم بودند به ادای دین به انقلاب همت گماشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله شیراز بیان کرد: برخورداری از نیرو‌های مردمی از مولفه‌های قدرت در همه کشور‌های دنیا محسوب می‌شود، اما بسیجیان در ایران اسلامی به صلاح ایثار و مفاهیم ارزشی مجهز شده اند که در جهان بی همتاست. به همین دلیل کشور ما به این نیروی مخلص و مردمی افتخار می‌کند و سعی در پاسداری از این شجره طیبه دارد.

سرهنگ علی پور در ادامه از برگزاری ۱۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و بیان داشت: تمامی فعالیت‌های بسیج در این مدت با رعایت اصول بهداشتی و یاری رساندن به اقشار محروم جامعه صورت می‌گیرد.

او گفت: از میان برنامه‌های هفته بسیج تعداد ۱۲۰ برنامه شاخص توسط سپاه ناحیه بقیه الله صورت خواهد گرفت که تعداد ۷۹ برنامه به پروژه‌های عمرانی در قالب بسیج سازندگی در محلات است.

سرهنگ علی پور با تشریح دیگر برنامه‌هایی که در این هفته به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیح بقیه الله شیراز اجرایی می‌شود، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما توزیع ۵ هزار بسته‌های حمایتی در میان اقشار آسیب پذیر جامعه است.

او تصریح کرد: همچنین با توجه به کاهش ذخایر خونی استان، بسیجیان ناحیه بقیه الله با حضور هزاران نفری در پایگاه‌های انتقال خون به این امر خداپسندانه همت گماشتند.

این مقام مسئول با بیان این که در هر مرحله بیش از هزار نفر از خواهران و برادران بسیجی به اهدای خون پرداختند، بیان کرد: با کمک خیرین بیش از ۱۴۰ هزار بسته معیشتی، ۳۸ هزار بسته غذایی، ۷ هزار بسته لوازم تحریر و ۲۱۰۰ جهزیه در میان افراد نیازمند توزیع شده است، همجنین ضدعفونی معابر و تذکر لسانی برای استفاده از ماسک و فاصله گزاری اجتماعی در دستورکار بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح بقیه الله شیراز در پایان به طرح‌های همیاران سلامت و بازرسی اشاره کرد و بیان داشت: به دلیل محدودیت‌های کرونایی امسال تجمع بزرگ بسیجیان مثل سالیان گذشته در دستور کار نیست و تلاش داریم با شعار بسیج خدمتگزار و امیدآفرین به نیاز‌های جامعه لبیک گوییم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.