با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت محمد رسول الله (ص) شمال غرب شیراز، ۵ هزار بسته‌های معیشتی از سوی گروه‌های جهادی و پایگاه مقاومت بسیج میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت  محمد رسول الله (ص) شمال غرب شیراز در این مراسم گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری، سپاه ناحیه مقاومت محمد رسول الله (ص) به عنوان اولین ناحیه سومین رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مومنانه را آغاز کرده که در این مرحله ۵ هزار بسته معیشتی با مشارکت گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج  در مناطق محروم مورد هدف توزیع شد.

او، بیان کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات، لوازم التحریر، کیف و کفش، بسته های بهداشتی، کارت هدیه و تعدادی جهیزیه است که تقدیم  خانواده های نیازمند شد.

بنایی خیرآبادی، تصریح کرد: ارزش تمامی بسته های معیشتی ۱۲ میلیارد ریال و هر سبد کالا  ۳۰۰ هزار تومان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت  محمد رسول الله (ص) شمال غرب شیراز، ادامه داد: شناسایی افراد نیازمند به دو طریق انجام شده که در ابتدا پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج افراد نیازمند را شناسایی و اسامی آنان را در یک فایل اکسل ثبت می کنند و در روش دیگر که با کمیته امداد امام (ره) استان فارس هم افزایی شده است لیست دیگر افراد نیازمند تهیه می شود تا موازی کاری در این امر بوجود نیاید.

او، افزود: ارسال بسته های معیشتی برای افراد نیازمند در محل نمایشگاه بین المللی واقع در شهرک گلستان شیراز سالن حافظ انجام شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۷ ۱۵ دی ۱۳۹۹
اصلا عادلانه توزیع نمیشه ما در شهرک صنعتی باچندر حقوق الان 5 سال هست هیچ بسته ای در شهرک صنعتی برای نگهبان های سوله نگبانهای سوله سوله تعلق نمیگیره ما ازبدبختی نداری بخاطر احاره نداشتن آواره شدیم
آخرین اخبار