سامانه ناپایدار از اواخر وقت فردا وارد آسمان استان بوشهر می‌شود که همراه با بارش باران، رعدوبرق و وزش باد خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت فردا به تدریج با نفوذ سامانه‌ای ناپایدار به جو استان، بر پوشش ابر در مناطق شمالی استان افزوده می‌شود و از  شنبه تا اوایل دوشنبه در برخی ساعات بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد بیشتر در نیمه شمالی استان) رخ می‌دهد.

محمدرضا انصاری افزود: سواحل استان هم در این مدت به سبب وزش باد‌های جنوبی، مواج پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به پیش بینی وضع جوی و دریایی استان تا ساعت ۱۱ فردا، بیان کرد: آسمان در این مدت، صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود که فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی و در مناطق شمالی گاهی افزایش ابر رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید


این کارشناس هواشناسی گفت:  جهت وزش باد امروز بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی و فردا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

انصاری ادامه داد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اواخر وقت در فراساحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

او عنوان کرد: در شبانه روز گذشته کم‌ترین دما با ۱۰ درجه سلسیوس در جم ثبت شد و عسلویه با ۳۰ درجه سلسیوس بیشترین دما را داشته است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۴۷، مد اول ساعت ۱۲:۰۷، جزر دوم ساعت ۱۵:۲۸ و مد دوم ساعت ۲۲:۳۲ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.