فرماندار شوشتر گفت: بارندگی کم سابقه‌ای در شهرستان و به صورت نقطه‌ای در این شهرستان پیش‌بینی شده که در این خصوص تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی باید در آماده‌باش کامل قرار گیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه‌دانه‌پور فرماندار شوشتر گفت: برای روز‌های آینده بارندگی کم سابقه‌ای در شهرستان و به صورت نقطه‌ای در شهر شوشتر پیش‌بینی شده که در این خصوص تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی باید در آماده‌باش کامل قرار گیرند.

او افزود: میزان بارشی که همراه با باد و تگرگ از سوی سازمان هواشناسی اعلام شده از میانگین ۱۰ ساله گذشته بیشتر خواهد بود و حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیمتر پیش‌بینی شده و این در واقع یک هشدار و اعلام نیاز به آمادگی کامل است.

پنبه‌دانه‌پور  با اشاره به بافت شهر شوشتر تصریح کرد: در شهر شوشتر امکان اینکه برای زمان کوتاهی سیلاب رخ داده و تخلیه شود وجود دارد، اما با توجه به مدل شهر، اگر آبگرفتگی طولانی مدتی رخ دهد پذیرفتنی نبوده و نشان دهنده قصور از سوی دستگاه‌های مربوطه است.

فرماندار شوشتر با تاکید بر توجه به منطقه مسکن مهر در شهر شوشتر بیان داشت: شهرداری حتما باید اقداماتی برای جلوگیری از آبگرفتگی در مسکن مهر اتخاذ کند و ادارات آب، برق، گاز و شهداری‌ها خصوصاً شهرداری شوشتر از روز جمعه تا اطلاع ثانوی در آماده‌باش کامل خواهند بود همچنین ادارات جهاد کشاورزی و امور عشایر هم باید به کشاورزان عزیز و عشایر غیور وضعیت را اعلام کرده و اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.