اعلام آمادگی بسیج به عنوان اولین نهاد در مبارزه با کرونا

معاون استاندار سمنان گفت: در ابتدای شیوع کرونا ویروس اولین نهادی که برای مقابله با این ویروس منحوس اعلام آمادگی کرد سپاه و بسیج بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در نشست ویدئو کنفرانسی بررسی مسائل و مشکلات محله‌های اسلامی استان گفت: در قالب کمیته شهرستانی و کارگروه استانی با همراهی سپاه و بسیج استان برای گره‌گشایی از مشکلات محله های اسلامی استان سمنان اقدام خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: به عنوان مدیران بسیجی در کنار سپاه و بسیج مقتدر برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی هستیم و مدیران دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را برای گره گشایی از مشکلات مطرح شده در محله های اسلامی به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه، سپاه و بسیج همواره در کنار مردم و برای حفظ آرمان های نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی در تلاش هستند، گفت: نقش بسیج و سپاه در رویدادهای مختلف کشور به عنوان ۲ بازوی تاثیر گذار این نظام مقدس همواره برجسته بوده است.

فخری اضافه کرد: در ابتدای شیوع کرونا ویروس اولین نهادی که برای مقابله با این ویروس منحوس اعلام آمادگی کرد، سپاه و بسیج بود و در دهه های مختلف در بحث سازندگی و وقوع بلایایی طبیعی نقش دلاورمردان بسیجی بی‌بدیل بوده است.

انتهای پیام /گ 

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.