ایجاد فضای استراحتگاهی در ۳۰ کیلومتری‌های ورودی استان سمنان

معاون استاندار سمنان گفت: ایجاد فضاهایی به جهت استراحت مسافران در ۳۰ کیلومتری شهر به منظور عرضه آداب و رسوم و فرهنگ استان سمنان در دستورکارقرارگرفت.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: استان سمنان استان پهناوری است که راه های مواصلاتی زیادی در آن قرار دارد  که با تمام تلاش های صورت گرفته در حوزه پلیس راهور استان سمنان بازهم شاهد تصادفات زیادی هستیم.

او با اشاره به تصادفات جاده ای افزود: بیشترین تصادفات صورت گرفته تصادفات واژگونی خودرو بوده و علت آن بیشتر خستگی و خواب آلودگی مسافران است.

فخری ادامه داد: ایجاد فضاهایی به جهت استراحت مسافران در ۳۰کیلومتری شهر به منظور عرضه آداب و رسوم وفرهنگ استان سمنان در دستور کار جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان قرارگرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: راه ها و نقاط حادثه خیز از طریق پلیس راهور اعلام شده وتلاشمان ایمن سازی راه ها و رفع نقاط حادثه خیز اعلام شده است.

او تصریح کرد: راه های سرخه به سمنان وآرادان به سرخه و گرمسار به سمنان وسمنان به دامغان که بیشترین تصادفات در محور آهوان را صورت گرفته، ایمن سازی شده است.

فخری با اشاره به  عبور و مرور و تردد خودروهای بین جاده ای استان در فصل زمستان اضافه کرد: باید حتما راهداری ها از تجهیزات و امکانات لازم در فصل زمستان  استفاده کنند تا مسافران سفر ایمنی را داشته باشند.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.