نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا حفظ سلامت جامعه از تمام امور کشوری و اقتصادی مهم تر است.

حفظ سلامت جامعه از تمام امور کشور مهم تر استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله امان نریمانی ضمن اشاره به محدودیت‌های جدید ارایه شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: باتوجه به صحبت‌های رهبری مبنی بر حمایت کامل از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیمات این ستاد را می‌توان فراتر از تصمیمات دولت دانست.

او افزود: مردم ایران که همواره پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری هستند باید به تبع از ایشان از تصمیمات ستاد ملی مقابله کرونا نیز با جدیت حمایت کنند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری توضیح داد: شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور در آستانه یک بحران جدی قرار گرفته است از این رو رعایت دستورهای بهداشتی برای کنترل کووید ۱۹ یک ضرورت محسوب می‌شود.

آیت الله نریمانی ادامه داد: براساس آنچه وزارت بهداشت اعلام کرده با نزدیک‌تر شدن به فصل سرما و آغاز زمستان میزان شیوع کرونا روبه افزایش است، مقابله جدی با این بیماری باید به صورت جدی در دستور کار ستاد ملی باشد.

او با تاکید بر اهمیت نقش مردم در کنترل کووید ۱۹ گفت: مدیریت این بیماری تنها با همراهی مردم با دولت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد جامعه میسر می‌شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: برای کنترل این بیماری جلوگیری از ایجاد تجمعات و مسافرت‌های غیرضروری مردم یک امر واجب است که باید به صورتی جدی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اجرایی شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.