کارشناس نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان از پلمب ۴ باشگاه و سالن ورزشی متخلف به علت سرپیچی از دستور ستاد مدیریت کرونا خبر داد.

۴ باشگاه ورزشی متخلف در همدان پلمب شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،افشین حولکی, کارشناس نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت کرونا در استان و به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا، فعالیت باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

او افزود: در دو روز گذشته سه سالن پرورش اندام واقع در منطقه سعیدیه و میدان عین‌القضات همدانی و یک سالن رزمی آموزش تکواندو به علت بی‌توجهی به مصوبات ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا با همکاری نیروی انتظامی پلمب شد.

کارشناس نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه برخی از مسئولان سالن‌ها و مربیان ورزشی مدعی هستند باید تا ساعت ۱۸ فعالیت داشته باشند، تصریح کرد: حتی در صورت تایید این ادعا، شب گذشته پس از ساعت ۱۸ از این سالن‌ها بازدید به عمل آمد که فعالیت داشتند.

حولکی با تاکید بر اینکه در یکی از سالن‌های پلمب شده تعداد زیادی از ورزشکاران بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در محیطی بسته ورزش میکردند، گفت: این رفتار‌های پرخطر سبب افزایش آمار ابتلا به کرونا و طولانی شدن اوج بیماری می‌شود.

او با اشاره به اینکه سرعت انتقال و انتشار ویروس کرونا در اماکن سر بسته و پرتجمع زیاد می‌شود، گفت: در شرایط فعلی و قرمز کرونا در استان، فعالیت چنین اماکنی ضروری نیست و به همین خاطر دستور تعطیلی این واحد‌ها صادر شده است.

شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۴۰۳۰ ، ۱۹۰ و شماره تلفن‌های مراکز بهداشت شهرستان‌ها، تخلفات بهداشتی را گزارش کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.