فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا استان قزوین، کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهر‌های استان را اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، منوچهر حبیبی فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا استان قزوین در جلسه نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها گفت: از شنبه اول آذرماه این طرح اجرایی می‌شود و دو هفته ادامه می‌یابد و ممکن است با توجه به شرایط موجود تمدید نیز شود.

حبیبی افزود: محدودیت‌ها شهر به شهر است و سطح هشدار شامل سه دسته قرمز، نارنجی و زرد است.

او اضافه کرد: در شهر‌های قرمز به جز مشاغل سطح یک بقیه تعطیل هستند، در شهر‌های نارنجی مشاغل رده ۳ و ۴ تعطیل هستند و فقط مشاغل سطح یک و دو فعالیت دارند و در شهر‌های زرد به جز گروه شغلی سطح ۴ مابقی می‌توانند فعالیت کنند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا گفت: در شهر‌های قرمز یک سوم کارکنان از شنبه در محل کار خود حضور پیدا می‌کنند، در شهر‌های نارنجی نیمی از کارکنان در محل کار حاضر می‌شوند و در شهر‌های زرد دوسوم کارکنان در محل کار حضور می‌یابند.

حبیبی در ادامه افزود:در شهر‌های قرمز و نارنجی خودرو‌های بومی نمی‌توانند از محل اقامت زندگی خود خارج و خودرو‌های غیر بومی نیز نمی‌توانند به این شهر‌ها وارد شوند.

او اضافه کرد: افراد خاطی که از محدوده شهر‌های نارنجی خارج می‌شوند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه و افرادی که از محدوده شهر‌های قرمز خارج می‌شوند مبلغ یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا استان در ادامه افزود: در شهر‌های قرمز تشکیل جلسات با آمار بیش از ۱۵ نفر ممنوع است، در شهر‌های نارنجی این تعداد ۲۰ نفر و در شهر‌های زرد ۳۰ نفر است.

وی تاکید کرد: از شنبه اول آذر تردد خودرو‌های شخصی در داخل شهر‌های استان از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح ممنوع است و افراد خاطی مشمول جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.