فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه ۲۵ عنوان برنامه هفته بسیج در میامی برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها با اولویت معنویت بخشی به جامعه، مواسات و مقابله با کرونا اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ ابوالقاسم کشاورزیان فرمانده سپاه میامی در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج میامی ضمن بیان اینکه ۲۵ عنوان برنامه قرار است در هفته بسیج برگزار شود، بیان کرد: این برنامه‌ها در سه سطح حوزه، پایگاه‌ها و حلقه صالحین برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این سطوح هرکدام دارای فعالیت‌های ویژه برای خود هستند، افزود: در واقع ۲۵ سرفصل برنامه‌های هفته بسیج در زمان اجرا در سطح ۷۲ پایگاه بسیج، ده‌ها حلقه صالحین و ۵۰ روستا، بیش از ۷۵۰ فعالیت را شامل خواهد شد.

فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه شرایط امروز جامعه خاص است و لذا رویکرد‌های بسیج شامل معنویت گرایی و خدمت رسانی خواهد بود، ابراز کرد: شروع برنامه‌های هفته بسیج از سی‌ام آبان ماه ۹۹ با ایجاد فضا سازی‌های شهری و روستایی آغاز خواهد شد و به تناسب شعار هر روز از هفته بسیج، برنامه‌های مرتبط به آن به اجرا در خواهند آمد.

کشاورزیان با بیان اینکه هفته بسیج به نام «بسیج، معنویت و سلامت» نامگذاری شده و لذا یکی از بزرگترین و محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج سال جاری در میامی، حضور در خانه‌های بهداشت در روستا‌های شهرستان و درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های شهری و تقدیر و تجلیل از کادر درمانی و فعالان حوزه سلامت است.

او با بیان اینکه نخستین روز هفته بسیج با روز جمعه تقارن دارد و لذا پویش ختم صلوات و ادعیه و استغفار یکی از برنامه‌های محوری این روز خواهد بود، گفت: این پویش با محوریت معنویت گرایی در سطح شهرستان برگزار و برای هر پایگاه بسیج شهری و روستایی سهمیه‌ای در ذکر صلوات، ادعیه، تلاوت قرآن و … در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه میامی از برپایی ایستگاه‌هایی در مراکز حوزه مقاومت بسیج شهرستان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها علاوه بر جمع آوری کمک‌های مواسات و همدلی مومنانه، موضوع آگاهی بخشی و آموزش به مردم، توزیع ماسک و مقابله با کرونا را هم خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.