آیت الله شاهچراغی ضمن قدردانی از زحمات سرمربیان حلقه‌های صالحین استان گفت: سرمربیان حلقات صالحین باید صالح باشند تا صالح ساز شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار ویدئو کنفرانسی با مربیان صالحین استان گفت: سرمربیان حلقه‌های صاحلین باید خودشان صالح و درستکار باشند تا بتوانند جوانان و نوجوانانی صالح تربیت کنند و در اختیار جامعه قرار دهند. 

او با اشاره به زحمات سرمربیان حلقه‌های صالحین افزود: زحمت شما مربیان باید خالصانه و برای رضای خداوند باشد و بدانید این زحمات شما در نزد خداوند پاداشی عظیم دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ابراز داشت: سرمربیان حلقه‌های صالحین باید شکرگزار نعمت خداوند باشند که می‌توانند انسان‌های صالح تربیت کنند و این فرصت برای این افراد فراهم شده است.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: باید احترام جوانان و نوجوانان در جلسات صالحین در کنار جدی بودن در کار حفظ شود و نوجوانان و جوانان را در این کلاس‌های تکریم کنید.

حجت الاسلام طوسی معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان گفت: سرمربیان حلقه‌های صالحین پیشنهاد‌های خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر مراسمات هفته بسیج در جلسه مجمع سرمربیان بیان کنند تا مورد استفاده قرار گیرد. 

او افزود: ارائه مشاوره‌های تربیتی به بسیجیان در خصوص موضوعات آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج دنبال می‌شود.

حجت الاسلام طوسی ضمن قدردانی از زحمات سرمربیان حلقه‌های صالحین استان گفت: توقع ما از سرمربیان صاحلین این است که برنامه‌ها در جلسات حلقه‌های صالحین به صورت گروهی انجام شود تا به نتیجه مطلوب و مورد نظر دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار