مجید ناظریه گفت:‌۱۲۰ عنوان برنامه به‌مناسبت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجید ناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز هفته بسیج گفت: ۱۲۰ عنوان ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در گرمسار برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه "بسیج ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت" شعار محوری برنامه‌های این هفته است، افزود: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و دیدار مسئولان اقشار مختلف بسیج و فرماندهان نظامی با امام جمعه گرمسار از جمله برنامه‌های مهم هفته بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه تجمع بزرگ بسیجیان پنجم آذر ماه در محل سالن ورزشی ۹ دی سپاه ناحیه گرمسار برگزار می‌شود، تصریح کرد:برپایی نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله بسیج و برگزاری نشست‌های بصیرتی، اردو‌های جهادی، محافل انس و مودت و میقات صالحین از دیگر برنامه‌های متنوع این هفته است.

او همچنین از اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان در مناطق محروم گرمسار خبر داد و گفت: یک هزار بسته لوازم التحریر در مدارس این شهرستان به مناسبت هفته بسیج توزیع می‌شود.

ناظریه با بیان برخی دستاورد‌های مهم بسیج در این شهرستان تصریح کرد: در چند سال اخیر ۱۰ هزار متر مکعب اماکن ورزشی جدید به همت بسیج مقاومت در گرمسار احداث شده است.

او از فعالیت ۲۰ پایگاه اوقات فراغت این نهاد در طول سال خبر داد و گفت: برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی با عنوان‌های بوستان سلامت و محله اسلامی که هرساله در این شهرستان فعالیت چشمگیری دارند از دیگر دستاورد‌های مهم فرهنگی بسیج به شمار می‌رود.

انتهای پیام / ر

اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان در مناطق محروم گرمسار

برچسب ها: بسیج ، سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار