سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از ارسال آخرین اخطاریه‌ها در خصوص اجرای دستورالعمل های بهداشتی به بانک‌های شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،نجمه سید آقامیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان در خصوص نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در بانک‌های شهرستان آبادان گفت: تیم بهداشت حرفه‌ای این مرکز علاوه بر فعالیت‌های مرتبط با پیگیری موارد شاغلان مبتلا و آموزش‌های وسیع  در حال اجرا، در برنامه‌های بازرسی خود  بیش از ۲۴۰ بازرسی در امسال از بانک‌های شهرستان  با رویکرد اعمال مقررات بهداشتی انجام داده و پس از تحویل ۴۰ اخطاریه بهداشتی در خصوص رفع نواقص موجود به این گروه حساس مهلت رفع مشکلات موجود را ابتدای آذر ماه امسال اعلام نموده است.

او با اعلام اینکه اولویت ما حفظ سلامت شهروندان  با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است افزود: پس از پایان مهلت مقرر در صورت عدم رفع نواقص توسط بانک‌‎هایی که اخطاریه دریافت نموده‌اند، اعمال قانون  با هماهنگی ستاد کرونا و مقام  قضایی صورت خواهد گرفت.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از همه همشهریان آبادانی خواست با عدم حضور در اجتماعات و عدم خروج غیر ضروری از منزل، مجموعه بهداشتی شهر را در مهار بیماری ویروس کرونا یاری نموده و تخلفات بهداشتی مورد مشاهده را با به شماره تلفن ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.