معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کنگاور، نصب دوربین‌های مداربسته برای کنترل ترافیک در این شهر را ضروری دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کنگاور، نصب دوربین‌های مداربسته برای کنترل ترافیک در این شهر را ضروری دانست و گفت: برخی از خیابان‌های اصلی و سه راهی همدان اغلب با معضل ترافیک مواجه است که باتجهیز این مناطق و معابر به دوربین‌های مداربسته می‌توان این معضل را کنترل کرد.

 علی الماسی پور روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک کنگاور که در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نصب دوربین‌های مداربسته علاوه بر کنترل ترافیک شهری نقش مهمی در کنترل و مشاهده و پیگیری برخی معضلات اجتماعی و جرایم نیز خواهد داشت.

فرمانده پلیس راهور شهرستان کنگاور نیز در این نشست با اشاره به اینکه همواره در نیمه دوم سال و منتهی به عید نوروز شاهد افزایش ترافیک در سطح شهر هستیم، اظهار داشت: یکی از معضلات اصلی که به زیرساخت‌های شهری هم صدمه وارد می‌کند تردد بیش از حد خودرو‌های سنگین است که در این راستا مبلغ جریمه آن‌ها را ۲ برابر کردیم.

سروان منصور سالارآبادی افزود: در جهت تسهیل تردد خودرو‌ها در ساعات پیک ترافیکی، محدودیت‌هایی به صورت مقطعی اعمال می‌شود که می‌توان به ممنوعیت تردد خودرو‌های تک سرنشین در ساعات محدودیت‌ها در خیابان‌های امام و شهدا اشاره کرد.

او در ادامه با بیان اینکه نقطه حادثه خیزی در سطح شهر نداریم، بیان کرد: این بدان معنی نیست که کارگروه ترافیک شهرداری و راهور فعال نشود.

در این نشست همچنین در باره رفع معضلات ترافیکی در میدان آیت الله عراقی، ایجاد سرعت گیر در ورودی‌های شهر، برخورد راهنمایی و رانندگی و شهرداری با خودرو‌های باری میوه فروش، برخورد با تخلیه کنندگان نخاله‌های ساختمانی، احداث میدان جدید و راه اندازی سه پارکینگ جدید در شهر کنگاور بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.