سردار مقیمی از اجرای طرح کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت و کشف مقدار یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا اظهار کرد: به منظور مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و اجرای برنامه‌های عملیاتی سالیانه، طرح کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت (تانکر‌های سوخت رسان، جایگاه‌های عرضه سوخت و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی) با مشارکت فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر کشور در هفته گذشته به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح از ۴۱۲ شرکت تولیدی، صنعتی و کشاورزی و ۳۸۷۶ تانکر حامل سوخت بازدید شد که ۳۵ شرکت متخلف در بخش تولیدی و کشاورزی به همراه ۶۰ دستگاه تانکر متخلف شناسایی شدند و یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی کشف و ۱۲۰ متهم دستگیر شد. نتیجه این طرح نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۲ درصدی کشفیات فرآورده‌های نفتی را نشان می‌دهد.

مقیمی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی فرآورده‌های مکشوفه را بیش از ۹۳ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: پس از تشکیل پرونده، فرآورده‌های مذکور به شرکت ملی نفت و متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از هموطنان خواست در صورت مشاهده هر گونه قاچاق کالا، موضوع را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار