رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در انباری در حوالی اسلامشهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ " علی، ولی پور گودرزی " اظهار داشت: شامگاه هجدهم آبان ماه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در گشت زنی‌های انتظامی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان حامل بار قاچاق را در محدوده بازار تهران شناسایی و توقیف کنند.

وی عنوان کرد: در پی توقیف وانت نیسان حامل کالای قاچاق، کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به دست آوردند که مالک انباری در محدوده شهرستان اسلامشهر مقدار فراوانی کالای قاچاق را از شهر‌های جنوبی کشور تهیه و پس از انتقال به شهرستان اسلامشهر و دپوی آن در انبار، با استفاده از خودرو‌های شوتی، کالا‌های قاچاق را در بازار تهران توزیع می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران افزود: همچنین در رصد‌های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد مالک انبار در هفدهم آبان ماه با استفاده از دو دستگاه تریلر و ۱۵ دستگاه خودروی شوتی مقدار فراوانی کالای قاچاق در داخل انبار تخلیه کرده است و اکنون با استفاده از خودرو‌های حمل بار، کالا‌های قاچاق را در بازار تهران توزیع می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و با اخذ نیابت قضائی دستگیری متهم و یا متهمان پرونده و بازرسی از داخل انبار در دستورکار قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران عنوان کرد: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و مراقبت‌های ویژه پلیسی از محل انبار انجام و مشخص شد، که ۴ دستگاه خودرو حمل بار در محل وجود دارد و مالک انبار با همکاری همدستانش در حال بارگیری می‌باشد.

وی ابراز داشت: در بازرسی از داخل انبار مقادیر فراوانی پارچه، کفش و ابزار آلات و ... فاقد مجوز‌های قانونی و بارنامه کشف شد و به علت زیاد بودن اموال کشف شده با دستور قضائی انبار پلمب و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در این رابطه ۶ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۴:۱۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
حالا میفته دست کسانی که حتی باقیمت چن برابر وقطره چکانیم ببازار نخاهن داد.
آخرین اخبار