رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی گفت: در پرونده هفت تپه ابعاد جدیدی کشف شده است و به زودی دور دیگر رسیدگی‌ها را آغاز می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی اسداله مسعودی، رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی گفت: در جریان رسیدگی به پرونده هفت تپه نیاز به کارشناسی‌هایی احساس شد که روند رسیدگی را متوقف کردیم تا این کارشناسی‌ها انجام شود.

وی افزود: بخش عمده‌ای از کارشناسی‌ها انجام شده و در مرحله نهایی است که بعد از اعلام نظریه کارشناسی، رسیدگی‌ها را آغاز می‌کنیم.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی گفت: از آنجایی که ابعاد موضوع خیلی گسترده بود و ابهام‌هایی وجود داشت، پرونده به کارشناسی ارجاع شد و در حال حاضر نیز به نقاط پنهان پرونده دست پیدا کرده‌ایم و موضوع‌ها در حال روشن شدن است.

مسعودی مقام گفت: آن طور که در کیفرخواست آمده است؛ پرونده هفت تپه ۱۸ جلد تخلف ارزی دارد و متهمان آن ۲۱ نفر هستند که متهم ردیف اول این پرونده امید اسدبیگی به اتهام سردستگی سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز و معاملات غیر مجاز ارز‌های دولتی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از سیستم بانکی کشور است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
اقای مسعودی مقدم دمت گرم . الان دیگر ذوالفقار علی دردستان قدرتمند شماست مردم امیدوارند چنان برسر اختلاسگران وغارتگران بیت المال فرود اورید تادرس عبرتی برسایر غارتگران ومرهمی بر دردها وزخمهای دل کودکان یتیم وگرسنه ولبخندی برلبان مردم بنشانید که رضایت خدا در رضایت خلق است ،،،دست علی همراهتان،،،،یاحق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
یک میلیارد وپاصد میلیون دلار!!!!؟؟؟؟ کل بانک مرکزی ودولت ونظام پولی کشور باید پاسخگو باشند. چه کسی به این آقا فوکول این اختیارات را داده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
تجهیزات کارخانه را دارند مخفیانه خارج میکنند جلوگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ولی‌الله سیف
۱۴:۱۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
ضرورت تصویب طرح در فوریتی تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در طول یک دهه گذشته توسط مجلس شورای اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
خدا حفظ کنه قضات سلامت و دلسوز سیستم قضایی را. به حق علی سلامت و تندرست و موفق باشند
Iran (Islamic Republic of)
کرمان
۱۲:۴۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
لطفا یک پیگیری و گزارشی هم از خصوصی شدن واحد های دانشگاه جامع علمی کاربردی تهیه فرمایید که باعث بیکار شدن عده زیادی شده است
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
جلیل
۱۱:۳۴ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
سیستم مدیریتی کشور به یک جراحی گسترده و دقیق نیاز داره. تا زمانی که این نقص حل نشه هیچ توسعه و کار و تولیدی راهگشای اقتصاد و وضع معیشت مردم نخواهد بود. مدیران فاسد که البته تنها بخشی از بدنه مدیریت کشور هستند از یکسو باعث کاهش بازدهی سازمانها و اتلاف منابع و درایی ها میشن و از سوی دیگه باعث دلسردی مدیران و کارکنان پاکدست میشن.
آخرین اخبار