سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری از آغاز پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اکبرمموئی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری گفت: با توجه به شروع پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سراسر کشور، نشست ستاد اجرایی پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان با حضور فرماندار و سایر اعضای ستاد اجرایی برگزار شد.

او افزود: به دلیل فراگیری بیماری کرونا، این دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی با شعار «حمایت از سلامت عمومی و روحیه نشاط همراه با تداوم کتابخوانی» آغاز می‌شود و رویکرد آن استفاده حداکثری از امکانات فضا‌های مجازی است.

علی خدری فرماندار آغاجاری ضمن تشکر از ستاد اجرایی و تسهیلگران چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در آغاجاری که باعث ایجاد شور و نشاط و افزایش آگاهی در بین کودکان و نوجوانان شدند، از ستاد پنجمین دوره این جام درخواست کرد با عضو گیری و ثبت باشگاه‌ها در سطح شهرستان با جدیت به کار خود ادامه دهند. 

او بیان داشت: جدیت در این راه باعث افزایش سرانه مطالعه میان کودکان و نوجوانان و تقویت فرهنگ گفتگو، تحلیل و تفکر و گسترش فرهنگ همکاری و مشارکت در انجام کار گروهی و پیشرفت تحصیلی درمیان آنان می‌شود.

خدری افزود: ستاد اجرایی و تسهیلگران جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان از حمایت کامل مجموعه فرمانداری برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.