دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان خبر داد؛

برگزاری طرح سفره مهربانی۳ با مشارکت خیران استان سمنان

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از برگزاری طرح سفره مهربانی ۳ با حضور خیران و نیک اندیشان استان و با هدف کمک به نیازمندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام فرج الله وفادار دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از برگزاری طرح سفره مهربانی سه با مشارکت خیران در استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح حمایت از خانواده‌های نیازمند است که به دلیل از دست دادن سرپرست خانواده یا بیکار شدن سرپرست خانواده و نداشتن در آمد در فقر به سر می‌برند و تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند.

او افزود: جامعه هدف این طرح به عبارت دیگر خانواده‌هایی هستند که هیچ در آمدی ندارند و یا حداکثر درآمدشان یارانه است همچنین باید گفت سفره مهربانی با سهم مشارکت ۵۰ درصدی خیران و مشارکت ۵۰ درصدی آستان قدس رضوی اجرا خواهد شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با اشاره به شناسایی محرومین و خانواده‌های نیازمند از طریق شبکه خادم یاری استان، ائمه جماعات مساجد، خیریه‌های معتبر، کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی، گفت: در این طرح کارت‌هایی به خانواده‌های محروم برای خرید نان به مدت سه ماه اهدا خواهد شد.

وفادار تصریح کرد: برای این خانواده‌های نیازمند یک کارت اعتباری ۴۵۰ هزار تومانی مختص خرید نان صادر می‌شود که دارندگان این کارت می‌توانند به مدت ۹۰ روز و به ازای هر روز پنج هزار تومان از نانوایی‌های معین در محلات، نان تهیه کنند.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: کمک رضوی ، خیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.