به مناسبت سالروز شکست حصر سوسنگرد توزیع ۱۰ هزار بسته کمک مومنانه در این شهر آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد با فرمان مقام معظم رهبری گفت: ۲۶ آبان ماه یادآور دلاور مردی مردان مقاومت، رزمندگان دفاع مقدس در سوسنگرد است، که با آزادی و شکست حصر سوسنگرد همراه شد و امروز هم جهاد از نوع کمک‌های مومنانه است.

او بیان داشت: با یاری خدا سیزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در شهرستان دشت آزادگان با توزیع ده هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان همراه شد.

سرهنگ حاجتی افزود: در این مراسم بسته های معیشتی با کمک خیرین، موسسات خیریه، فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) و بسیج سازندگی ، شرکت کشتیرانی و بنادر بندر امام خمینی (ره)، شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا و سازمان آب و برق خوزستان تهیه شده است و با یاری جهادگران بین آسیب دیدگان از کرونا، خانواده‌های بی بضاعت و نیازمند شهرستان دشت آزادگان و روستا‌های اطراف آن روستای مرعی، بردیه، هوفل و... توزیع خواهد شد.

سرگرد طرفی، فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان  بیان داشت: همچنین در این رزمایش ۴۰۰ بسته نوشت افزار با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آماده توزیع بین دانش آموزان خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان شد و رزمایش‌های کمک مومنانه در این شهرستان ادامه دارد و با رسیدن کمک‌های مومنانه از قرارگاه محرومیت زدایی رزمایش‌های دیگری هم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.