سومین مرحله از کمک‌های معیشتی پتروشیمی برای اقشار کم درآمد تحویل نهاد‌های حمایتی شد تا توزیع آنها از فردا آغاز شود.

سید امید شهیدی نیا رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بخشی از جهت گیری صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در حوزه مسئولیت اجتماعی، کمک به بخش آسیب پذیر بوده و این سیاست با آغاز فشار‌های کرونایی به مردم، با جدیت بیشتری دنبال شده است.

او بیان داشت: امیدواریم این اقدام، در این روز‌ها که مردم هم از نظر اقتصادی و هم از نظر شیوع بیماری کرونا در سختی هستند، مورد رضایتمندی مردم قرار گیرد.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، ضمن نشکر از شورای راهبردی صنایع پتر‌وشیمی، گفت: صنایع پتروشیمی همواره سعی کردند در‌خصوص مسولیت‌های اجتماعی فعال باشند.

او ادامه داد: کمک به مددجویان نهادهایی، چون کمیته امداد و بهزیستی و مانند آن که از قشر‌های ضعیف‌تر جامعه حمایت می کنند، کاری بسیار مثبت و خیر است.

این کمک‌ها می‌تواند از نظر روحی و روانی و هم از لحاظ مادی برای مردم آسیب پذیر باشند که در این مرحله ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش کل بیش از ۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تامین، تهیه شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.