رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی و منع تردد استان به استان، شهر به شهر از شنبه اول آذرماه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین بیگلری رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع در استان، گفت : روز‌های سخت کرونایی را پشت سر می‌گذاریم و روز‌های سخت‌تری را با توجه به سردتر شدن هوا و شیوع بیشتر ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا در پیش داریم.

او به اشاره به سرمادوست بودن ویروس کرونا، گفت : کرونا ویروسی هزار چهره است و هر روز با علائم جدیرتری خود را نشان می‌دهد لذا باید تمامی تمامی دستگاه مرتبط با حفظ سلامتی مردم باید تمامی فعالیت و تلاش خود را برای پیشگیری از وقوع بحرانی شدن وضعیت کرونا به کار گیرند.

رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از روز شنبه اول آذرماه خبر داد و افزود: این محدودیت‌های کشوری و از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب شده که در راستای حفظ سلامتی مردم با کمک نیرو‌های مسلح (نیروی انتظامی) در برخورد با تجمعات و تردد‌ها سختگیرانه‌تر می‌شود.

بیگلری ادامه داد: منع تردد استان به استان، شهر به شهر از اول آذرماه اعمال می‌شود از مردم در خواست همکاری داریم، چون کرونا با کسی شوخی ندارد و همه را درگیر می‌کند.

او گفت: این روز‌ها چیزی به‌نام آنفولانزا و سرماخوردگی نداریم هر کسی با هر علائمی شبیه کوفتگی بدن، تب، سرفه و... بلافاصله خود را قرنطینه و از حضور در تجمعات خودداری کند.

بیگلری از مردم خواست از مصرف خودسرانه آنتی‌بیوتیک‌ها و کورتون‌ها خودداری کنند و افزود: این روز‌ها مصرف خودسرانه دارو‌ها زیاد شده که این اصلا به سود کرونا نیست .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.