رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت : با توجه به شرایط بحرانی کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی در استان اجرایی خواهد شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منصوری رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت : با توجه به شرایط بحرانی کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفان تدوین شده و با هدف ارائه خدمات مورد نیاز برای مهار کرونا در سراسر کشور و همچنین در استان اجرایی خواهد شد.

او گفت : جهت اجرای طرح تقسیم بندی شهر کرمانشاه به ۱۰ منطقه صورت گرفته و گروه‌هایی متشکل از بهروز و کارشناس آموزش دیده، چهار پرستار و یک پزشک در پایگاه‌های بهداشت و یا حوزه مقاومت بسیج این مناطق تشکیل و خدمات لازم برای کنترل و مهار کرونا به مردم به صورت فعال و محله محور ارائه خواهد شد.

منصوری افزود: شناسایی افراد بیمار و مشکوک نیز در این طرح از طریق مراکز ۱۶ ساعته، سامانه ۴۰۳۰ و پایگاه‌های بهداشتی محله‌های مختلف شهر کرمانشاه و دیگر شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

او افزود: بر این اساس مراقبت‌ها و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل بیماری نظیر قرنطینه این افراد و یا اسکان بیماران در صورت نیاز در نقاهتگاه‌ها انجام می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.