فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب، از کشف یک محموله ۶ تنی چوب قاچاق از یک دستگاه کامیون که هیچ‌گونه مجوز قانونی برای خروج از شهرستان را نداشت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منوچهر رضایی فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت : ماموران پلیس انتظامی سرپل ذهاب در پی گشت زنی در منطقه به یک دستگاه کامیون بنز به رانندگی فردی با هویت معلوم مشکوک شدند که اقدام به توقف و بازرسی از خودرو کردند.

او گفت : با هماهنگی مقام قضایی، اموال قاچاق و خودرو توقیف و متهم دستگیر و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد.

 رضایی ادامه داد: پلیس با تخریب کنندگان و قاچاقچیان چوب به شدت برخورد کرده و در این امر هیچ گونه اغماضی نداشته و از مردم تقاضا داریم درصورت مشاهده چنین مواردی که ثروت ملی کشور را به تاراج می‌برند و باعث تخریب آن می‌شوند مراتب را سریع به واحد‌های انتظامی اطلاع دهند تا اقدام و برخورد لازم صورت پذیرد.

او از توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری چهار اخلالگر اقتصادی و کشف ۵۹ میلیون ریال اسکناس جعلی از این متهمان که قصد توزیع آن را در شهرستان سرپل ذهاب داشتند، خبر داد.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: نیروی انتظامی با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور برخورد جدی داشته و اجازه جولان به مفسدان ارزی در جامعه را نخواهد داد .

عوامل نزاع دسته جمعی در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی با تلاش و حضور به موقع نیرو‌های پلیس خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: پس از اعلام یک مورد درگیری دسته جمعی در چهار راه نوبهار، مأموران کلانتری ۲۲ بهمن بلافاصله در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: مأموران پس از حضور در صحنه درگیری علاوه بر پایان دادن به آن، سه نفر را نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۶۸ فقره سرقت طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این راستا ۴۳ نفر سارق نیز دستگیر و از آن‌ها ۶۸ فقره انواع سرقت کشف شد.

کشف محموله احتکاری لوازم یدکی خودرو

محموله احتکاری لوازم یدکی خودرو به ارزش ۴۲ میلیارد ریال در کنگاور کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس کنگاور مبنی بر وجود یک محموله احتکاری لوازم یدکی خودرو در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 جاویدان افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار شده و در بازرسی از آن ۵۲ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع روغن گریس، زد یخ، روغن دنده، آب اسید و آب رادیاتور کشف کردند که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ۴۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

او از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.