جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری متهم به کلاهبرداری اینترنتی ۳ میلیاردی با استفاده از درگاه جعلی بانکی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع کلاهبرداری اینترنتی در استان و برخی شهرستان‌های کشور د ر پوشش کانال‌های تلگرامی و استفاده از شگرد فیشینگ موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود:کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از برخی مالباختگان دریافتند، کلاهبردار اینترنتی در پوشش کانال تلگرامی با هدایت مخاطبین خود به سمت درگاه جعلی بانکی به شیوه فیشینگ اقدام به سرقت اطلاعات بانکی افراد و برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آنان می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: با شناسایی متهم به کلاهبرداری اینترنتی که به یکی از شهرستان‌های استان همجوار متواری شده بود با هماهنگی قضائی در عملیاتی پیچیده و اطلاعاتی دستگیر شد.

سرهنگ حسینی افزود: متهم در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شده بود، اما در ادامه تحقیقات با ارائه شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به بزه جرم خود اقرار کرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران ارزش ریالی کلاهبرداری را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار