رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم؛

لایحه تفریغ بودجه سازمان تاکسیرانی و آتش نشانی قم به تصویب رسید

اخوان گفت:لایحه تفریغ بودجه سال ۹۸ سازمان‌های تاکسیرانی و آتش نشانی قم امروز در شورای اسلامی شهر تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مجید اخوان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم، گفت: بودجه مصوب سال ۹۸ آتش نشانی چهل و دو میلیارد تومان بود که ۹۵ درصد آن معادل چهل میلیارد تومان در سال جاری محقق شده است.

همچنین بودجه مصوب تاکسیرانی در سال ۹۸ چهار میلیارد و سیصد میلیون تومان بوده که همه آن محقق شده است.

جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم در این جلسه از نبود امکانات و مشکلات زیرساختی در خیابان بعثت شهرک فاطمیه قم انتقاد کرد و گفت: ساکنینی زیر دکل فشار قوی برق در این منطقه فاقد امکانات رفاهی و زیرساختی هستند که متاسفانه باوجود تمهیداتی که در خصوص رفع مشکلات این منطقه اندیشیده شده، هیچگاه این تمهیدات عملی نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: وضعیت نامطلوب امکانات شهری در این منطقه نیازمند همدلی و همراهی بیش از پیش مسئولان شهری و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی است.

در جلسه امروز شورای اسلامی شهر قم از دو عنوان کتاب «از خیابان ارم» شامل مجموعه اشعار ۵ شاعر در توصیف شهر مقدس قم و «ابوالفضل مرگ بر شاه» شامل خاطرات شفاهی ابوالفضل الماسی از دوران انقلاب اسلامی و همچنین از مجموعه انیمیشن فرهنگ شهروندی با عنوان «زندگی بی زباله» رونمایی شد.

این مجموعه انیمیشن شامل ۱۰ کلیپ ۲۰ دقیقه‌ای در موضوع رعایت فرهنگ شهروندی و حفظ محیط زیست می‌شود.

ابوالقاسم مقیمی، رئیس سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم، گفت: تا پایان امسال ۸ عنوان کتاب دیگر در حوزه فرهنگ شهروندی، ایثار و شهادت را آماده چاپ و رونمایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.