رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نانوایی‌های استان اردبیل ملزم به رعایت ساعت پخت نان می‌باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در بازدید سر زده از نانوایی‌های فعال در سطح اردبیل گفت: در پی گزارشات واصله به سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان و انتقاد از کیفیت پایین نان در استان و ضرورت سامان دادن به آن را، اولویت مهم بازرسان عنوان کرد.

او از استمرار کار بازرسی‌ها برای بهبود کیفیت نان خبر داد و افزود: نانوایی‌های بربری پز، سنگک و فطیر از ساعت ۶ صبح باید پخت نان را آغاز کنند و در هشداری جدی به نانوایی ها، در صورت بی توجهی به مقررات خواسته شده از جمله ساعت پخت، کیفیت و چگونگی خدمات از سوی نانوایی‌ها، ضمن برخورد قانونی قطع سهمیه خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه نان قوت غالب مردم است و باید بیش از گذشته در زمینه کیفیت و کمیت نان و تولید محصولی مرغوب و مناسب برای مردم دغدغه داشته باشیم و در این راستا بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه بر عملکرد و کیفیت نان نانوایان نظارت جدی دارند.

صادقی در ادامه با تأکید بر تشدید نظارت بر کیفیت و ساعت کاری نانوایان در سطح استان اردبیل گفت: بازرسان بر کیفیت نان، موازین بهداشتی و ساعت کار نانوایان نظارت دارند و این بازرسی‌ها بدون اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه بازرسی از نانوایی‌ها به صورت روزانه و ناگهانی انجام می‌شود بیان کرد: در صورت عدم پخت نانوایی‌ها در ساعت مقرر که در نانوایی‌ها نیز در محل دید عموم نصب شده با آن‌ها برخورد می‌شود، زیرا عدم رعایت ساعات کار اعلام شده به نانوایی‌ها تخلف محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از عرضه نان بی کیفیت، فروش آرد، عدم رعایت ساعت پخت، کم فروشی و ... در نانوایی‌ها را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع هند تا بازرسین سازمان در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.