مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از راه‌اندازی طرح مزیت سنجی در شهرستان‌های خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به‌ این‌ ترتیب کارآفرینان و فعالان کسب‌وکار می‌توانند مزیت‌های شغلی شهرستان‌های خود را از طریق سامانه مزیت سنجی شغلی استخراج کنند.

الهی راد هدف از اجرای طرح مزیت سنجی را ارائه نقشه راه مناسب جهت شروع یا توسعه کسب‌ و کار‌های مناسب برای علاقه‌مندان و کارآفرینان هر شهرستان اعلام کرد و افزود: در این سامانه فهرست ۵۰ شغل دارای مزیت در هر شهرستان به‌صورت رایگان در اختیار دستگاه‌های متولی اشتغال، کارآفرینان و پژوهشگران کسب‌وکار قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه در این سامانه مزیت سنجی و اولویت‌بندی کسب‌وکار‌های موجود در هر شهرستان بر مبنای یک روش تحقیق انجام‌شده است، اظهار کرد: در این روش، یک شناسنامه برای هر شهرستان و یک شناسنامه برای هر کسب‌وکار تدوین و به مشاغل قابل توسعه و مشاغلی که هنوز در شهرستان راه‌اندازی نشده و پتانسیل ایجاد آن‌ها در شهرستان وجود دارد.

الهی راد عنوان کرد: سامانه جامعه مزیت سنجی شغلی هم‌اکنون به آدرس الکترونیکی http://maziyatjob.emdad.ir در اختیار دستگاه‌های متولی اشتغال، کارآفرینان و پژوهشگران حوزه کسب‌وکار قرار دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.