فرماندار شهرستان کرج از اجرایی شدن محدودیت های جدید کرونایی از اول آذر ماه در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  غفور قاسم، فرماندار کرج گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا علاوه بر تداوم محدودیت فعالیت صنوف و مشاغل غیرضروری پس از ساعت ۱۸، از ابتدای آذرماه سال جاری شاهد اعمال محدودیت‌های تردد در مرکز استان و سطح شهر خواهیم بود.  

فرماندار کرج با اشاره به پایداری وضعیت قرمز کرونایی در کرج افزود: به جهت این که تغییر محسوسی در وضعیت شهر‌ها مشاهده نشده است، با تصمیم ستاد ملی از روز شنبه  محدودیت‌های جدید را با توجه به شرایط شهر‌ها اجرایی خواهیم کرد.  

قاسم پور حضور کرونا ویروس این میهمان ناخوانده را در میهمانی‌های خانوادگی پر رنگ دانست،گفت: هر گونه تجمع و ترددها  باید به حداقل ممکن برسد و مردم با شیوه‌های خودمراقبتی به قطع زنجیره این بیماری کمک کنند.

او افزود:  متاسفانه عده‌ای با برگزاری میهمانی‌های خانوادگی و تجمعات غیرضروری در طرح‌های مقابله خلل ایجاد می‌کنند.  

معاون استاندار البرز با اشاره به سرعت ۹ برابری انتقال بیماری کرونا گفت: کرونا در وسایل نقلیه عمومی بیش از هر جای دیگری جولان می‌دهد و باید بسیار مراقب بود.  

قاسم پور افزود: همه دستگاه‌ها ملزم به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند و با به کارگیری تمامی امکانات و تجهیزات الکترونیکی زمینه ارایه خدمات از راه دور را فراهم کنند.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.