شهربازی کاروزی که از آبان پارسال به منظور معرفی مشاغل مختلف به کودکان راه اندازی شده بود، تعطیل شد تا بیش از این مقروض نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اسماعیلی، مدیر شهربازی کاروزی گفت: کاروزی به معنای کار و زندگی است که هدف از تاسیس آن معرفی شغل‌های مختلف به کودکان سه تا چهارده ساله بود.


او با بیان این که  از آبان پارسال این مجموعه با سرمایه گذاری یک و نیم میلیاردی بخش خصوصی راه اندازی شده بود، افزود: غرفه‌های آتش نشانی، استودیو خبر، پلیس، راهنمایی و رانندگی، معلمی، نقاشی، موسیقی از جمله حرفه‌هایی بود که کودکان و نوجوانان به صورت عملی با آن آشنا می‌شدند تا در آینده بهتر بتوانند شغل مورد علاقه خود را انتخاب کنند.


اسماعیلی این شهربازی را چهارمین شهربازی با این نوع کاربردی در کشور برشمرد و گفت: بخشی از این مکان با وام پانصد میلیونی صندوق توسعه ملی ساخته شد که متاسفانه شیوع بیماری کرونا و تعطیلی این شهر بازی موجب شد توان پرداخت اجاره بها (ماهانه سی میلیون تومان) و قسط وام (ماهانه هفده و نیم میلیون تومان) را نداشته باشم.


او با بیان این که قبل از شیوع بیماری کرونا، استقبال خوبی از این شهر بازی می‌شد و هر روز شاهد بازدید تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان در این مجموعه بودیم افزود: برای این که این شهربازی پا برجا بماند با ارگان‌های مختلفی همچون استانداری و شهرداری صحبت کردیم و شهرداری اعلام آمادگی کرد یک مکان در اختیار ما قرار می‌دهد، اما استقرار در این فضای جدید، مستلزم صرف هزینه زیادی است.


 مدیر شهربازی کاروزی ادامه داد: خواسته ما این بود که کمک کنند تا بتوان شهربازی کاروزی را در همین جا نگه داشت و در آینده، استان از عواید آن بهره ببرد که متاسفانه همکاری نشد.


شهربازی کاروزی در خیابان بلوار امین، طبقه پنجم مجتمع تجاری شهر واقع شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار